Jag klarade ut att fixa problemet!!!!

Hej!
Nu är jag glad! Vet ni varför då?
-Jo, jag har ju fiaxat det som jag hadde problem med! Det är skönta att ha det som vanligt igen. Men vad tycker ni om min nya design då?

Jag tyckte den kändes lite mera julig emot den andra som hade en blå himmel...

Sen ändrade jag typsnittet med, jag gillar verkligen "times new roman".

Men idag har jag haft ganska kul. Ronja och jag har nämligen hjälpt hennes brorsa, Albin och hans kompis med deras badkalas. Vi gjorde en liten hinderbana som grabbarna tyckte var rätt kul.
Dem hade bjudit hela fotbollslaget!
Man blir verkligen trött av att bada...

Men sen fick jag reda på att nästa lördag ska följa med och hämta valpen. Det kommer bli jättekul! HAn är så söt.

INgrid oh jag har hunnit att träna flöjt med, det gick väl bra :)
Sen tröttnade vi och började sjunga singstar.
Så nu sitter jag härr och har ont i huvudet.

Snart ska jag äta och se på playa del sol, sen blir det parlamentet.

Ciao

Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0