Here comes the sun!

Heeeej!

Idag
Jag har haft en väldigt trevlig dag, förutom att skolan var lite bajs för vi har inte vår vanliga lärare...
Vi hade Lisa, Alexandra... som jag åkte "tillsammans" med på bussen, hon är pinsam eller nåt...
Sne hade vi ubbe på gympan, det var lite roligare! Ubbe är så härlig!!! ;)
Eller vad säger du becka?:)


Men idag så var det ju världens härligaste väder. Jag tänkte ta med mig kameran till skolan...
Men sedan så hann jag inte det, så det fick man klara sig utan men jag ska säga att det vaar inte så lätt!!!
Hur många kunde gå ut idag och fota?

Så jag hann ju inte med det. Tar ju bussen direkt efter skolan ner till viken...

Men jag hoppas att det blir lika fint väder så jag kan ta med mig kameran till skolan och fiota galen!!!
Sen ska jag ha utvecklingssamtal. Så då får vi se om jag får GODKÖNT i alla prov (SOM JAG TROR ATT JAG FÅR(:
)

Så jag tror jag hör av mig imorgon!!


Sol, sol, sol!

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Hann inte fota idag... Skulle vilja det, men det får bli i helgen, hoppas det är frost då.

Ubbe är som han är :D

Rolig i alla fall!

2009-12-02 @ 19:07:58
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Okej, men har du sett eller läst Twilight? :)

2009-12-02 @ 19:36:41
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0