Halv åtta hos mig, ridning och salsa.

Tjolahopp!
Idag har jag ridit. Det var kul! Jag hade lilla höten Java. Java börjar verkligen bli duktig.


Bilden är tagen av emme, det är därför den är lite sne sådär... :)

Efter skolan idag följde jag med eve hem och gjorde läxorna. Det var bra gjort! Sen dampa vi lite med hennes knäppa katt lakrits.
Sen fick jag cykla hem i rgnet...

Så nu sitter jag här och tittar på halv åtta hos mig, det är rätt kul! Det år en "salsatjej" som gör maten idag.
Så nu ska jag kolla vidare, för det är nämligen en fotograf med! =)

Vi ses!

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Gjorde den i paint. Fast paint i Widows 7 är bättre än i Vista vad jag vet. Men det funkar nog lika bra!

2009-12-07 @ 20:44:45
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0