Ungefär 60 cm!

Hej!
Idag har det varit en VÄLDIGT annorlunda dag. Det började med att det var 40 cm snö ute.!!!!!
Jag bara:
-Å, vad kul!!!
Men när jag kom ut:
-Oj då, det var visst inte så kul som jag trodde...

Jag fick åka med ronja upp och sen åka spark hem, det är jjättemysigt att göra det, ett tips!
När jag kom till skolan var det typ KAOS! Det stod lärare inne i vårt klasssrum och förberedde en kkonstig film.
Sedan sa de att våran lärare fastnat hemma hos henne, hon bor nämligen på en "bondgård" på landet.
Så vi fick se på den.

På rasten gick vi till mamma på badet och hon erbjöd oss att bada för att vi hade knappt något annat att göra.
Så vi badade, men det var bara fem i klassen som villle (det som var så mys när det är kallt och SNÖ ute) och rrestten fick vara i klassrumet och göra so/no/sv/ma, gud vad jag inte sklulle välja det!
Så sen fick vi glass efter maten och dagen var slut.

På vammarskolan
Det var bara 50 elever där! För dom som bodde utanför valdemarsvik kunde inte komma för bussarna har varit inställda hela dagen...
Becka och Ingrid fick stanna hemmaa och "leka", haha.

När jag slutade höll de på att vänta på mig och så spelade vi et spel. Sen drog vi till mig och var ute ända till 16.13. Vi pulsade i snön på åkern. Jag skrev HÄR ÄR  JAG och så gjorde jag världens finaste hjärta som jag verkligen ville ge till någon! <3
Sen åkte ingrid och klippte sig , becka och jag spelade singstar och drack te. Det skulle igentligen blivit dans. Men som allting annat har varit  idag; instäältt!
Så vi gjorde lite och sen var de tvungna at gå hem.

Så nu har jag hunnit plocka undan efter singstar, spillaa pasta på golvet och äta dom!
Nu sitter jag här och väntar på att tvn ska bli lite normal...

Sammanfattning av dagen:
HELT UNDERBAR, inte så säker. Menmen


Fotograf: Jag | Utrustning: Canon PowerShot A95, snö

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Det var MASSOR snö :D

2009-12-17 @ 20:08:57
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0