Dålig uppatering

Som vanligt, så har jag haft fullt upp nu på sistone!!

Jag skrev juatt det inte skulle bli något inlägg på torsdag men det blev fredag och lördag med.

Julbasaren jgick bra. JAg var ju lucia och fick verkligen INGET stearin i håret.
Asså det är nästan vad jag har gjort för att inte kunnat blogga.
Jag har haft luciaturne'.
Det har gåt väldigt bra och det blv finast i kyrkan som var i frdags.

Men igår så var jag tvungen att gå upp tio i sju för at jag skulle på vammarskolans dag. Så där var det lucia, det var jättefint!!!
Becka och ingrid var med.
Så det var en del varför jag var där.
Sen skull jag vara med på deras två lektioner. Det var väl kul. (ganska, de hade kemi och so)
Så då var det klart ungefär vid tolv. Efter det var det bara att åka ner till jönköping och hämta Abbe, deras valp.
Han var jättesöt!!!!!!!!!!!!!
Så dom här dagarna har varit ganska kul! :)

Idag ska jag på Flöjtspel/någonförsamlingsgrjjamojs och-spela.
Sen ska jag vara med Abbe och ingrid med!

Hade nästan glömt:
Igår när jag sattoch såg på titanix kom Snöön!
Så nu är det snö ute och det är mys!!!!

Tänk att Abbe får känna på snö med.

Så nu ska jag först hal ite luciamys med lussebullar och pepparkakor.

Vi sses!!!


Så här såg jag ut, lite konsitg bild men det var pappa som höll i kameran :)

Antonia


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

Lucia i kyrkan var bra :)

2009-12-13 @ 15:08:41
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A - fotoblogg

SV: Japp, som vi trodde, men jag räknade inte med 50-lappen ^^



Undervärderar du Larsas kamerakunskaper? Haha :)

2009-12-13 @ 20:48:09
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0