"a great day with things and funny"

                                  
                                                                         
      Wilma                                                                                                             Emma

Ja, den här dagen var så.

Sakerna var: jag gav ronja och hennes bror deras julklapp.

Det roliga var: Everything was great!

Så idag har jag alltsä varit hos ronja och träffat henne, det var jättelängesen nu.
Vi gick ut med hennes hund Wilma flera gånger!
Den andra hunden hade fått åka tilll veterinären. Hon  hade skadat sitt ben.
Stackars liten. Hon heter Emma och är syskon med Valle. De är lika gamla.

Imorgon ska jag nog ha en mysdag me Ingrid.
Hon och jag ska snacka, äta och ha dt mys. :)

Antonia


Kommentarer
Postat av: ronja

Ja stackars emma!:(<333 haha

2009-12-28 @ 21:58:04
Postat av: R E B E C K A

SV: Haha, ja ;D Tack förresten ^^

2009-12-30 @ 13:10:10
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A

SV: Ja, det kan man ju undra och gissa!

Danke ^^

2009-12-30 @ 13:13:32
URL: http://paraplyprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0