Skola och stall

Jaha, då var det skolan igen efter ett väldigt snabbt sommarlov. Men den här gången är vi sexor!
JAg började dagen med att sätta på radion. Efter att jag gjort i ordning mig så bar det av ner till busshållsplatsen för att "vinka" av Ingrid. Det visade säg att hennes kompisar hade tagit den första bussen så hon fick sitta själv...
Jag cyklade upp till skolan väldigt långsamt för jag hade inte bråttom.
På vägen träffade jag Julia och Hanna dem sa hej och så typ hade vi sällskap till skolan.

När jag kom dit så hade vi en ny i klassen som var halvgrek! (HÄFTIGT)
Hon var söt och snäll. SKolan gick som vanligt; fort.
Efter det så drog Ronja och jag tilll stallet och red tella. Hon var jätteduktig idag.

Sammanfattning: Dagen gick snabbt och ganska kul.

Morgondagens planer:

Gå och vinka av Ingrid
Gå i skolan
Kanske följa med ronja till stallet om jag har lust.
Annars ska jag nog hitta på något med eve!


Bästa bilden min klass...



Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Men vi visste inte att den första bussen inte stannade hos henne, vi blev asförvånade O:

2009-08-17 @ 20:26:50
URL: http://lillabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0