En helg

JA, hur snabbt kan en helg gå igentligen?

Efter skolan i fredags åkte jag in till linkan på ikea och fick en ny spegel.

PÅ lördagen var det rally, viksåttan!!!
Det var tänkt att ida, martin, dennis och erik skulle komma men det bleev bara ida och martin. PLus att ingallill kom såklart;)
Det var kul och efter det skulle jag hämta valle och ella och chess!!
Det gick snabbt och sedan var det kväll.

Idag började dagen med att lull väckte mig vid sju. Men sen  somnade jag igen och sov till nio för då var det ett sms sam väckte mig:)

Efter att jag själv gått en promenad med hundarna pch vilat lite så gick jag ner med Lull tilll ingalill och hon var trött. Vi satt och snackade och åt godis i typ en till två timmar och sen gick jag hem till ella och chess, de vart glada!
VI gick ut och gick en sväng till GUsum. Sen så kom jag och tänka på att;
-Ja väldigt vad snabbt en helg kan gå!!!!!

Imorgon är det skola och ridning, då ska jag nog ta med olle hem!



Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0