Gert och Robbans lilla promenad från Ystad till Haparanda!

JA, idag var det ju dax!!! Fylking skulle komma HIT, till våran lilla håla...    ... och nu ska jag berättaa om  det:

Det började med att vi slutade skolan. Becka, Ebbis, Linn och Elina, dom gick ner till "birscha". Ingrid och jag tog cykeln, för att se om de hade kommite, men det hade dom ej...
Då kom de andra och vi satte på radion på mbilen. Sen vid ca.halv fyra tog vi beslutet att INgrid ch jag skulle ta en cykeltur ooh se var de va!!
Vi cyklade och cyklade tillslut såg vi husvagnen... ...då förstod vi att det var nära, så vi cyklade lite till och pecis när vi skulle svänga ner på banvallen för att köra hemmåt, DÅ KOM DOM!!!! vi blev filmade och så förvarnade vi att det var massor folk i centrum. Vi ringde och rapportera dom som stog kvar och dom blev...
Vi cyklaade till centrum och berättade, det varså mcket att berätta om så det hann komma massor film-grejimojser.  Då såg vi kameramannen igen och han intervjuade nårga en bit bort. Sedan gick hon som höll i micen åt ett håll och så pekade kameramannen på oss öve axlen. Då blev vi intervjuade. En fråga var:
-Vad ska ni göra när dom kommer?
Då svarade Linnis:
-Na, vi ska väl sjunga eller något kanske....
-Vad ska ni sjunga för något då, får man höra?
-Hej gert och robban , välkomna till Gusum!!!!:)

...
och det tyckte jag var ett bra slut på det här inlägget!!!



själv är man över lycklig!
ps. Ska nog få några bilder på honom, av några som hade kamera med...ds.

Antonia

Kommentarer
Postat av: Becka

Det var ju überkuligt där :D

2009-04-01 @ 19:23:09
Postat av: Felicia

Vilken händelse jag missade alltså... KUL! Är ni med i ngt av klippen nu alltså, video eller radio!? Måste kolla hemsidan i vilket fall! :D

2009-04-03 @ 20:47:39
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0