Dagens gång.

Först vaknade jag, Åt frukost, Thomas kom, Jag åkte upp till eksäter. Där gick Valle och jag runt i skogen, sedan var han slut så jag krattade och hjälpte till lite. Vi åkte hem, jag har en bild på när jag sitter i bilen.

När jag kom hem åkte jag till kyrkogården i Rinarum. Sedan var det hem som gällde och Valle kom sedan och hämtades. Nu så äter jag citrongravad lax, mmmmmmmmmm. Håller på att grillar Oxfile'n!!
Ska äta den och basta... SÅ JAG SÄGER VÄL::::::::.
   

          HA EN RIKTIG GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<<33333333333333333




Ser rolig ut va?

PÅväg hem! Det var meningen att rutan skulle synas lite.

Ser ni han som sitter i?:P

Antonia

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Naaaw, fick lilla Larsa vara med på ett hörn. :'3

2009-04-12 @ 19:34:16
Postat av: Felicia

En grillad oxfilé eller två skulle inte sitta helt fel...

2009-04-12 @ 20:37:50
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Becka

Ingrid: Ja, det måste vara kul för honom xD

2009-04-13 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0