Ridningen gick super!

Igår var det ridning. Då red jag på Flammman(Flamette). Det gick asbra. Vi galoperade över markbommar. Det var faktiskt kul! Monick var med i vår grupp,Pialenas häst alltså. Monick körde hårt och ja tror hon kom ihåg Jesper...  Sen var det slut helt plötsligt. Det var det jag glömde berätta; Jag såg på äntligen hemma igår för det var extra program igår och idag är det det idag med!!!                                                                                                                     !!!!!åp es gaj aks teD
                                                               Vet någon vad jag har skrivit?------------------------->>>>>                                                       

                                     
                                                                 Det är jag på sports camp!

                    Antonia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du har skrivit: Det ska jag se på.

Åhh... Jag har fotat den bilden, haha :)

2008-12-10 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0