Lov.

Idag så gick vi in på lov. Det var skönt! Vi gjorde bara roliga saker idagi skolan sedan slutade vi halv ett. Det kändes konstigt... Men nu har jag satt mig vid datorn och känt in julen med lite julkalendergodis. Jag väntar på att min syster ska komma eller jonas så jag får något att göra.
Men först allafall på morgonen så hade vi en såkallad storsamling. Där gjorde jag fyra saker:
1:a Så sjöng jag och klassen "jag såg mamma kyssa tomten" och det blev ganska misslyckat.
2:a Då spelade jag piano. Jag kom på att jag glömde pianonoterna så jag fick ta det utantilll och det gick bra! Efter det så sa Emil och Pamela:
- Du var ju asbra på pianot det lät verkligen som "mamma mia"(det var den jag spelade).
3:e Det var dax för gusumstjejerna(jag, Rebecka och Ingrid), vi spelade stilla natt och den kunde vi för vi hade spelat den så mycket på lucian. Så det var inget på problem.
4:e och sista. Då dansade och den kunde vi med, så det var inga problem eller no problem med den.

Sedan gick vi in i klassrummet och körde juljeopardy. Vi vann inte för vi kom sist det var för att de andra hade Karin med i sitt gäng! Man fick hitta på ett namn på laget och vi hette Rudolf!!! 

                                                                                                                                                                                                        
                                    



 Antonia


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi har också kört juljeopardy i skolan, fast inte idag :)

2008-12-18 @ 16:04:45
Postat av: Linn ;D

Näpp fast vi körde (juljeopardy) igår 8) Idag körde vi ju A-stopp och mitt lag ägde ju xD YAY för snigelfarmor!

2008-12-18 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0