Jul!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......       Snart är det jul. Jag ska baka peppparkakor och lussebröd. Men så får man inte glömma  bort det allra godaste... KONFEKT, mmmmmm. Jag älskar att slå in paket och göra dom asfina. Vet nån vad ni önskar er i julklapp? Jag har bara en sak och det är en tvärflöjt!+ ett stämt piano. Mamma har köpt ett par söta snögubbar som lyser och SÖTA. Förlåt att jag upprepar saker hela tiden men de är faktiskt asSÖTA.

Saker som jag tycker om på julbordet: Bröd, ÄGG, Potatis, revbenspjäll,kanske lite sås, jag höll på att glömma det viktigaste KÖTTBULLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                       !GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!
                                                   
     
                                        

                         Antonia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

God jul på dig med!

Jag önskar mig lite allt möjligt ;)

2008-12-06 @ 11:28:14
Postat av: Linn ;D

WHUT du glömde JULSKINKA! D:

2008-12-18 @ 16:25:05
URL: http://boktradet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0